lauantai 15. maaliskuuta 2014

Nimetön

''everyday needs'

lumi tuli, sitten suli ja sitten tuli taas..




En postannu viikkoon mitään, koska oli liikaa kokeita, mutta onneks kokeet loppu, ainakin vähäks aikaa, nii pääsinpä taas kirjottelemaa uuen postauksen 'pitkäst' aikaa!


Kuten huomaatte kuvista ja olitte ihan varmast huomannu jo aamullakin, että ulkona ei paistakkaa enää aurinkoa vaan siellä oli satanu yön aikana iha sikanaa lunta!  En aluks uskonu äitii ku se sano mulle viel sillo ku olin sängys, et ulkoon on iha pirusti lunta. Sitku nousin sängyst ja menin ite tsekkaa ikkunast ulos nii huomasin itekkii... Kerkesin jo viime viikol fiilistelee, ku paisto viel aurinko ja pääs olee ulkoon tyylii hupparin kaa. Toivottovast toi lumi sulaa pian, muuten ei oo ollenkaa hyvä...


Tänää käväsin ekaa kertaa tukkalääkäris nimeltää 'M room'. Siellä oli mahtavat palvelut vaikka piti jonottaa vähän päälle tunti, ku mua ennen oli muistaaksee 5 asiakast.. Mun mielest ois voinu jättää ehkä vähän pidemmäks, mut ei nyt tuokaa mun mielest mikää hirveen lyhyt oo.


Käykäähän tsekkaas mun Instagramist (igdokke) vanhempia kuvia missä mul oli pidemmät hiukset ku nyt, ja kertokaa mielipiteitänne, että oliko vanhat hiukset paremmat tai sit nää uuet nykyset?

Mul on edellee pulaa postausideoista, joten tulkaahan kikissä(dokkke), tai kommentoikaa tähän postauksee postausideoita tulevii postauksia varten !

Stay alive- Dokke


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti